بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران کجاست؟ موسیقی از دیرباز تاکنون جزو هنرهای مورد علاقه جوانان می باشد. امروزه جوانان از سنین پایین علاقه خود را به سازهای موسیقی نشان داده و نیاز به آموزش صحیح در این حوزه دارند. تهران از مستعدترین شهرهای کشور در زمینه آموزش موسیقی و تنوع کلاس موسیقی محسوب می شود.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در نارمک با بکارگیری بهترین اساتید موسیقی در حال آموزش دوره های آموزش ساز، دوره های آهنگسازی، سلفژ، تنظیم موزیک و غیره هستند. هدف ما معرفی آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی نارمک که شامل بهترین کلاس های آموزش ساز، بهترین کلاس های آواز در تهران، آموزش تئوری موسیقی، تدریس پیانو، کلاس ویولن، آموزش سه تار، تدریس تار، آموزش کمانچه، کلاس دف، کلاس گیتار، آموزش سنتور و دیگر کلاس های آموزشی در حوزه موسیقی شرق تهران است.

آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزشگاه موسیقی تهران نوای محجوبی در سال ۱۳۸۲ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و موسیقی کلاسیک آغاز کرد.

آکادمی موسیقی در نارمک با مدیریت حسین اعتمادی، دارای نوازنده و آهنگسازهای حرفه‌ ای همچنان به فعالیت حرفه‌ ای خود در این حرفه ادامه می‌دهد.
آموزشگاه نوای محجوبی ( آموزشگاه موسیقی در نارمک ) دارای بیش از ۱۵ سال سابقه حرفه‌ای و درخشان و فعالیت درعرصه‌ آموزش موسیقی، مفتخر است. به تعلیم و شکوفایی استعدادهای نخبه در بستر موسیقی کلاسیک و ایرانی، تا جایی که هنرجویان دیروز این آموزشگاه، خود اساتید امروز موسیقی می‌ باشند. و در آموزشگاه‌ های متعدد هنری مشغول  به فعالیت و تربیت هنرجو می‌ باشند. و در ارکسترهای آکادمیک فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارند.
آموزشگاه موسیقی نارمک از حرفه‌ ای‌ ترین آموزشگاه‌ های تهران می‌ باشد. و شما می‌ توانید آموزش انواع آلات موسیقی را در این آموزشگاه فراگیرید.

معرفی آموزشگاه موسیقی در نارمک

زیاد بودن و متنوع بودن آموزشگاه موسیقی در شرق تهران در کنار مزیت های زیادی که دارد گاهی باعث می شود. تا ما در انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی در نارمک دچار سردرگمی شویم. به همین دلیل در این مطلب با معرفی آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی سعی نمودیم تا انتخاب را برایتان آسان کنیم.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران با اساتیدی مجرب و انعطاف پذیر آماده آموزش دوره های مختلف پیانو، گیتار، سنتور، ویولن، تار، سه تار، دف، تنبک، کاخن، پیانو و… به افراد با سنین بالاتر است .افراد با سنین بالاتر به دلیل حساسیت های خاص و دغدغه های ذهنی بسیار کمی کار استاد را سخت خواهند کرد که اساتید آموزشگاه نوای محجوبی انعطاف لازم را در این زمینه خواهند داشت و آموزش به صورت کامل و تضمینی صورت خواهد گرفت.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی یکی از موفق‌ ترین آموزشگاه‌ موسیقی خوب در شرق تهران (نارمک) می‌باشد. و از سال ۱۳۸۲ تا به الان در راستای آموزش و پرورش هنر موسیقی فعالیت می‌کند.
استفاده از دانش و تجربه اساتیدی حرفه‌ ای و با مدیریت حسین اعتمادی که از فعالان عرصه‌ی موسیقی در زمینه‌ آموزش، نوازندگی، آهنگسازی و راهنمایی اساتیدی چون حسن اعتمادی از پیشکسوتان موسیقی ملی وجه تمایز میان این آموزشگاه با دیگر آموزشگاه‌ های موسیقی فعال در شرق تهران می‌باشد.
از این رو تعداد قابل قبولی از هنرجویان دیروز نوای محجوبی خود از هنرآموزان برجسته‌ و کاربلد امروز هستند. و در آموزشگاه‌های مختلف مشغول به تدریس می‌ باشند. و یا در ارکسترهای معتبر کشور فعالیت چشم‌ گیر و قابل توجهی دارند.
حال وقت آن است که شما نیز جزئی از این گروه باشید.

بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

با بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران آشنا شوید بزرگ ترین مرکز آموزش ساز، آواز و علوم موسیقی ایرانی و جهانی آموزش موسیقی کودک آموزش سازهای ایرانی تار، سه تار، سنتور، تنبور، تنبک ، دف، کمانچه. آموزش سازهای جهانی پیانو، ویلن، گیتار (کلاسیک، پاپ، فلامنکو، بیس، الکتریک)، کیبورد، درامز، کاخن، هارمونیکا. آموزش تئوری موسیقی، سلفژ، هارمونی، کنترپوان، آهنگ سازی، ارکستراسیون، آموزش آواز پاپ ، کلاسیک و اصیل ایرانی. مستر کلاس های مختلف برای دوره های پیشرفته و آموزش به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی به عنوان یکی از مجهزترین آموزشگاه موسیقی در تهران، در محدوده نارمک، در زمینه‌ آموزش موسیقی به صورت تخصصی (تدریس ویولن، تدریس پیانو ، تدریس گیتار، تدریس ویلن سل، تدریس سنتور ، تدریس موسیقی کودکان و …) فعالیت دارد و در تلاش است با کادری مجرب در تمامی قسمت‌ها محیطی آرام و کاملاً هنری را به شما هنردوستان عزیز تقدیم کند.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزش آنلاین موسیقی در تهران

امروزه موسیقی در زندگی همه ی ما جایگاه ویژه ای پیدا کرده است کمتر کسی را می شود پیدا کرد که علاقمند به موسیقی نباشد. همه براساس سلیقه ای که دارند به موسیقی مورد علاقشون گوش می دهند. فرقی نمی کند در چه سبکی موسیقی امروز بخشی از زندگی ما شده چه زمانی که غمکین هستیم چه زمانی که شاد هستیم.

موسیقی در همه حال در زندگی ما نقش بسیار پرنگی پیدا کرده وقتی غمگین می شویم. به یک موسیقی متناسب باحالمان گوش می دهیم تا کمی آرام شویم. وقتی شاد هستیم به موسیقی شاد گوش می دهیم. تا احساس شادی بیشتری کینم آری موسیقی بخش عمده ای زندگی ما را شکل داده همه ی انسان ها کم و بیش به موسیقی علاقمند هستند. اما گوش دادن تنها جاذبه ی موسیقی نیست که همه را مجذوب خودش کرده است.

بخش جذاب دیگر موسیقی خلق آن است که خیلی ها را علاقمند کرده بسیاری دوست دارند خود خالق موسیقی باشند. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در نارمک تدریس موسیقی را بصورت آنلاین و حضوری انجام می دهد. اگر از علاقه مندان موسیقی هستید همین حالا با نوای محجوبی شروع کنید.

مزایای آموزش موسیقی آنلاین

-کلاسی با کیفیت کلاس حضوری خواهید داشت.
– هزینه ی کلاسها بسیار پایین تر از کلاسهای حضوری خواهد بود.
– می توانید مدت و تعداد جلسات را به فراخور پیشرفت خود بالا ببرید.
– می توانید با استاد خود در تماس باشید.
– استاد بطور کامل شاهد پبشرفت خواهد بود.
– هزینه رفت و آمد ندارید.
– روزهای تعطیل و آخر هفته می توانید کلاس داشته باشید.
– مشکل دسترسی به اساتید برتر کشور را ندارید.

چگونه بهترین آموزشگاه موسیقی را انتخاب کنیم؟

انتخاب آموزشگاه خوب موسیقی، همیشه مهم ترین دغدغه برای افرادی است که می خواهند در این زمینه شروع به فعالیت نمایند. داشتن هنر؛ خصوصا هنر موسیقی در زندگی، ارتباط مردمی و پیشرفت های ذهنی بسیار موثر است. به همین منظور آموزشگاههای موسیقی در نقاط مختلف در این زمینه فعالیت دارند. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی نیز به عنوان بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران می باشد که با اساتید به نام در زمینه موسیقی در حال ارائه خدمت به هنرجویان می باشد.

اگر می خواهید در انتخاب خود موفق باشید، بهترین راه شناخت اساتید می باشد. شما با شناخت آنها و روش تدریس می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در یک آموزشگاه موسیقی خوب در نارمک باید انتظار فضایی مناسب آموزش به همراه تنوع رشته های هنری را داشته باشید.

موسیقی کودک در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

اگرچه آموزش موسیقی به کودکان می تواند در رشد شخصیتی کودک اثر چشمگیری داشته باشد، اما مهمترین مساله که باید به آن توجه داشت، انتخاب آموزشگاه مناسب است. نحوه آموزش و محیط آموزشی یکی از گزینه های حایز اهمیت است که باید با دقت انتخاب شود تا کودک را به ادامه آموزش ها علاقمند نماید.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران با در نظر گرفتن موارد فوق و بهرمندی از اساتید مجرب تمامی خواسته های والدین و کودکان را در جهت آموزش موسیقی در این زمینه مورد توجه قرار داده است.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در نارمک به عنوان بهترین مرکز آموزش موسیقی کودک با در دست داشتن بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین مرکز آموزش موسیقی کودک (ارف) در شرق تهران، امکان آموزش حرفه‌ای، سالم و پرنشاط موسیقی را برای کودکان فراهم نموده است.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی برای کودکان نیز کلاس‌های آموزشی دارد. آموزشگاه به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف دانش‌آموزان، کلاس‌هایی را برای سنین مختلف ارائه می‌دهد و از جمله این سنین می‌توان به کودکان اشاره کرد.

کلاس‌های آموزشی برای کودکان در آموزشگاه نوای محجوبی با توجه به قابلیت‌ها و نیازهای سنی آن‌ها طراحی شده‌اند. در این کلاس‌ها، اساتید مجرب و متخصص در زمینه‌ی آموزش موسیقی برای کودکان فعالیت می‌کنند. آموزشگاه تلاش می‌کند تا با استفاده از روش‌های آموزشی مناسب، کودکان را به صورت سرگرم‌کننده و آموزنده به دنیای موسیقی معرفی کند.

کلاس‌های آموزشی برای کودکان شامل یادگیری اساسی‌ترین مفاهیم موسیقی می‌شوند. این شامل آموزش نت‌خوانی، ریتم، تکنیک‌های نوازندگی سازها، شناخت صداها و اجرای ساده‌ترین قطعات موسیقی است. همچنین، در کلاس‌ها به تربیت شنوایی موسیقی، تقویت هماهنگی حرکات و تشویق خلاقیت کودکان نیز توجه می‌شود.

هدف اصلی از کلاس‌های آموزشی برای کودکان در آموزشگاه نوای محجوبی، ایجاد علاقه و عشق به موسیقی در آن‌هاست. آموزشگاه سعی می‌کند کودکان را در یادگیری موسیقی به صورت لذت‌بخش و جذاب همراهی کند تا علاوه بر بهبود مهارت‌های موسیقی خود، احساس خوشحالی و ارتباط عمیق‌تری با هنر موسیقی داشته باشند.

بنابراین، اگر دنبال یک آموزشگاه موسیقی برای کودک خود هستید، آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در نارمک می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

اساتید حرفه ای موسیقی در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

اساتید آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، همگی دارای تحصیلات عالیه در زمینه موسیقی هستند. چرا که کیفیت آموزش مهم ترین هدف برای ما در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی است. کلیه اساتید از میان صدها استاد برتر موسیقی در تهران گلچین شده و آماده ارائه بهترین آموزش ها به شما شهروندان محترم تهرانی بویژه در شرق تهران هستند. بسیاری از این اساتید، اساتید دانشکده های موسیقی و یا نوازندگان معتبرترین ارکسترهای کشور هستند. همچنین تعهد و باور به اصل گسترش موسیقی اصیل، مهمترین معیار ما برای انتخاب اساتیدمان بوده است. برای آشنایی با اساتید، روی عنوان این بخش کلیک کنید.

انتخاب آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

شما علاقمندان فهیم موسیقی به خوبی می دانید دقت در انتخاب یک آموزشگاه موسیقی در شرق تهران و کلاس های موسیقی مانند آموزش پیانو، آموزش گیتار، آموزش موسیقی کودک، آموزش خوانندگی و آواز، آموزش سنتور، آموزش دف و … منطبق با استانداردهای آموزشی علاوه بر تضمین یادگیری استفاده بهینه از هزینه و وقت شما را بهمراه دارد. انتخاب درست آموزشگاه موسیقی رفتن نیمی از راه است و فرصتها و تجربه های لذت بخش یادگیری موسیقی را برای شما به ارمغان می آورد. گروه آموزشی آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران با گرد هم آمدن جمعی از علاقمندان جوان، با انگیزه و تحصیل کرده در رشته های مختلف موسیقی، روانشناسی و حوزه آموزش و یادگیری با رویکردی کاملا حرفه ای و تخصصی به منظور خلق ارزش ها و خدمات نوین در حوزه آموزش و یادگیری موسیقی در محیط های خارج از خانه شکل گرفته است.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

اهمیت موسیقی بر زندگی انسان

همانطور که می دانید، موسیقی یک هنر بسیار وسیع و زیبا از صداها است. که عوامل بسیار زیادی در ایجاد آن موثر هستند. به عنوان مثال در موسیقی فاکتور های مهمی مانند ریتم ، هارمونی ، لحن و ضرب ، مفصل بندی و… به طور مناسب رعایت می شوند. تا یک خروجی زیبا از رنگ و صدا تشکیل شود و در ذهن مخاطب بنشیند.
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، جایی است که به عنوان یک آکادمی، هنرجویان موسیقی را از سطوح مقدماتی تا متوسطه و پیشرفته آموزش می دهند. تا بتوانند با مفاهیم و عوامل موثر در موسیقی آشنا شده و سطح خود را در علم موسیقی و در کنار آن نوازندگی بالاتر ببرند.

هزینه و قیمت هر دوره آموزشی

بعد از انتخاب ساز و آموزشگاه مناسب سوالی که اینجا مطرح است این است که هزینه کلاس ها به چه صورت است. عوامل زیادی در هزینه های آموزش کلاسهای موسیقی وجود دارد. نوع ساز، وسایل جانبی، مدت زمان یادگیری، سطح دانشجو و امکانات آموزشی همه از عوامل تاثیرگذار در قیمت دوره های آموزشی است. بعد از انتخاب ساز مورد نظر می توانید با مشاوران آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران تماس حاصل کنید و از هزینه های هر دوره مطلع شوید.

آموزش موسیقی در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران امتیازهای بسیار خوبی نسبت به سایر آموزشگاه های موسیقی دارد که در اینجا برایتان شرح می دهیم:

گروه نوازی در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

در گروه نوازی ما می آموزیم چطور در یک گروه واحد بتوانیم بنوازیم. هنرجویان گروه نوازی در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران، آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی آموزش می بینند. که چطور در مقابل دیگران بعنوان تماشاگر با هماهنگی و بدون خطا بنوازند.

کنسرت آموزشگاهی

از بهترین روش ها برای هدف‌ گذاری و تلاش برای دستیابی به سطحی از آموزش برای هنرجو، شرکت در یک اجرای خاص یا کنسرت‌ آموزشگاهی است. نواختن و خواندن در کنسرت های آموزشی و حرفه‌ای، بهانه‌ای برای پیشرفت هنرجو فراهم می‌آورد. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران برگزار کننده این کنسرت ها می باشد.

آموزشگاه موسیقی خوب باید ویژگی هایی داشته باشد. تا بتواند هنرجویان خوبی تربیت کند. برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه موسیقی کافی است. با کمی مطالعه و در نظر گرفتن چند نکته مهم در پیدا کردن یک آموزشگاه موسیقی مناسب و مدرس موسیقی با تجربه بهترین انتخاب را داشته باشیم.

برای انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی ممکن است. این سوال برای همه پدر مادرها و هنرجویان پیش آید که چگونه یک آموزشگاه خوب موسیقی و استاد با تجربه در بین سایر آموزشگاه های موسیقی نزدیک محل سکونت خود انتخاب نموده و فرزند خود را برای آموزش موسیقی ثبت نام کنند.

آموزشگاه موسیقی خوب و اصولی باید مجوز از اداره فرهنگ و هنر داشته باشد، دارای اساتید حرفه ای باشد، مدیریت کاربلد و حرفه ای داشته باشد، آموزشگاه فضای خوبی داشته باشد، دارای تجهیزات موسیقی خوبی باشد و…

آموزشگاه نوای محجوبی در شرق تهران تمامی ویژگی هایی که یک آموزشگاه موسیقی خوب باید داشته باشد را دارا می‌باشد.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزش سنتور در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، اقدام به برگزاری کلاس آموزش سنتور کرده است. این کلاس ها به شکل خصوصی و در فضای آموزشگاه برگزار می شود. آموزش سنتور نزد بهترین اساتید موسیقی انجام می شود.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران و در محدوده نارمک قرار دارد، و یکی از موفق ترین آموزشگاه های شرق تهران می باشد. برای ثبت نام در کلاس های سنتور با آموزشگاه نوای محجوبی تماس حاصل نمایید.

تلفن تماس: 02177935763

یاد گرفتن یک ساز موسیقی، می تواند تاثیر بسیار مثبتی در روحیه شما داشته باشد. از طرفی با یاد گرفتن موسیقی، می توانید در خلوت و تنهایی، خود را سرگرم کرده و نیز گرمابخش هر محفلی باشید. شاید هم دوست دارید یک ساز را انتخاب کرده و به طور حرفه ای دنبالش کنید. و موسیقی، شغل اصلی شما در آینده باشد. در این صورت حتما باید آموزش ساز مورد علاقه خود را در بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران یاد بگیرید؛ تا با استادهای برجسته موسیقی آشنا شده و زیر نظر آنها، با تمام فوت و فن های ساز و نحوه نواختن آن آشنا شوید. گذراندن دوره های آموزشی در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، می تواند به یادگیری سریع و دقیق شما کمک کند.

آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزش گیتار در آموزشگاه نوای محجوبی یکی از پرطرفدارترین کلاس های آموزشگاه موسیقی شرق تهران می‌باشد. و با توجه به اینکه ساز گیتار قابلیت های فراوانی را به نوازنده می دهد. از قبیل آکورد نوازی، ریتم نوازی، نوازندگی ملودی و همچنین خواندن همزمان با نوازندگی برای هنرجویان بسیار جذاب می باشد.

آموزش گیتار در شرق تهران یکی از محبوبترین کلاس های آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی می باشد. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، انواع سبک های مختلف گیتار را آموزش میدهد.

علاقمندان به آهنگسازی و ساز گیتار به دنبال شرکت در کلاس گیتار پاپ، کلاس گیتار الکتریک، کلاس گیتار برقی، کلاس گیتار پاپ، کلاس گیتار حرفه ای و… هستند. ثبت نام آموزش گیتار در شرق تهران با قیمت مناسب به صورت تضمینی آغاز شده است. پس اگر علاقمند به این سبک از موسیقی هستید فرصت را از دست ندهید. و یادگیری را شروع کنید.

آموزش پیانو در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

یکی از بهترین و پرطرفدارترین کلاس های آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی شرق تهران، کلاس آموزش پیانو است. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی شرق تهران، انواع سبک های مختلف پیانو اعم از پیانو دیجیتال، پیانو رویال، پیانو دیواری را به هنرجویان عزیز آموزش می‌دهد. ثبت نام کلاس آموزش پیانو در شرق تهران تهران با قیمت و هزینه مناسب به صورت تضمینی آغاز شده است. پس اگر علاقمند به این سبک از موسیقی هستید. فرصت را از دست ندهید. و یادگیری را شروع کنید.

برای اطلاع از هزینه کلاس آموزش پیانو در شرق تهران به ویژه در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی با شماره ۰۲۱۷۷۹۳۵۷۶۳ در تماس باشید. و یا به آدرس اینستاگرام به آیدی navaye_mahjoubi مراجعه نموده و پس از دیدن نحوه تدریس انواع سازها اقدام به ثبت نام در انواع کلاس‌های موسیقی نمایید.

آموزش گیتار در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

آموزش هنگ درام در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی بعنوان یکی از بزرگترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران می‌باشد. که آموزش ساز هنگ درام را با استفاده از بهترین اساتید و مربیان متخصص و با بهره گیری از بهترین متد آموزشی تدریس می‌کند. رفتار مناسب و فرهنگی در جهت تکریم هنرجویان و علاقه مندان با بالا بردن انگیزه و درک بهتر موسیقی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. پس اگر می خواهید آموزش ساز هنگ درام را شروع نمایید. مطمئنا آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. که دلیل این اطمینان حضور هنرمندان بزرگ و تاثیر گذار درکارنامه فعالیت آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی است.

آموزش تار در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

اگر به دنبال کلاس آموزش تار در شرق تهران هستید. بهترین و حرفه ای ترین کلاس ها را در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران تجربه خواهید کرد. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی به عنوان حرفه ای ترین مرجع برگزاری کلاس آموزش تار و سه تار در شرق تهران، با بهترین متدها و اساتید برجسته کشور در کنار شما علاقمندان به ساز تار و سه تار است.

 

آموزش تنبک در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

آموزش تنبک در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران توسط بهترین اساتید موسیقی انجام می‌شود. شما عزیزان جهت ثبت نام در کلاس‌های تدریس تنبک در تهران می‌توانید با آموزشگاه نوای محجوبی تماس حاصل نمایید.  جهت مراجعه حضوری هماهنگ کرده و سپس به آموزشگاه مراجعه کنید.

همانطور که می‌دانید سازهای بادی به خصوص تنبک که ریتم های جذابی به موسیقی می‌دهد. طرفداران خاص خود را پیدا کردند. و خیلی زود آموزش تنبک در شرق تهران به یک گستره‌ وسیعی از درخواست های آموزش موسیقی تبدیل شد. آموزش تنبک مجازی و حضوری از مدت‌ها قبل با استقبال مواجه شده و به همین دلیل نوای محجوبی به عنوان قدیمی ترین مرجع آموزش های مجازی ایران، دوره کامل آموزش تنبک از صفر تا صد را برای هنرجویان ارائه کرده تا به کمک این مجموعه آموزش، موزیک دوستان بتوانند تنبک نوازی کنند و از آن لذت ببرند.

آموزش دف در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

کلاس خصوصی آموزش دف نوازی بصورت مقدماتی ، متوسط ، پیشرفته و حرفه ای در آموزشگاه نوای محجوبی شرق تهران توسط بهترین اساتید دف نوازی انجام می‌شود.

کلاس تدریس دف نوازی در شرق تهران بصورت چهار جلسه در ماه و هفته ای یکبار برگزار می‌شود. آموزش دف را می‌توان از سنین پایین نیز آغاز نمود. اما باید تحت نظر استاد باتجربه و کاربلد انجام شود تا خیلی زود آموزش را فرا گیرند. اما در سنین بالاتر هنرجو سریعتر دف نوازی را یاد می‌گیرد. برای ثبت نام در کلاس های آموزش دف بصورت حضوری و آنلاین به آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران مراجعه نمایید.

آموزش دف در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزش کمانچه در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

کمانچه یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین سازهای ایرانی است. در حقیقت کمانچه ما در اصل ساز ویولن است. کمانچه سازی زهی آرشه ای است.

آموزش کمانچه در آموزشگاه نوای محجوبی شرق تهران بصورت تخصصی و حرفه ای تدریس می‌شود. کلاس آموزش کمانچه در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در نارمک زیر نظر بهترین اساتید باتجربه و کاربلد برگزار می گردد. همچنین آموزش کمانچه با استفاده از متدهای علمی و آکادمیک ارائه می شود.

آموزش قانون در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

قانون، سازی خوش آهنگ و زیبا با صدایی آرامبخش و منحصر بفرد است. این ساز اگرچه طرفداران زیادی در بین مردم کشور ما دارد. با این حال یافتن اساتید مجرب و در دسترس برای کلاس آموزش ساز قانون همواره کاری دشوار است. چرا که تعداد نوازندگان حرفه ای و اساتید ساز قانون بسیار انگشت شمار است.

ما در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، با بهره گیری از اساتید متخصص و آکادمیک، کلاس های آموزشی استاندارد برای سازهای مختلف از جمله کلاس آموزش ساز قانون در شرق تهران را برای شما فراهم کرده ایم.

آموزش قوپوز در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

ساز قوپوز مادر همه سازهای آذربایجانی است. به همین دلیل در آذربایجان اسم عام “ساز” به طور خاص فقط به قوپوز اطلاق می‌شود. بعضی‌ها قدمت ساز را با تاریخ پیدایش و رشد تمدن در آذربایجان یکی می‌دانند. قوپوز دارای ۱۴ تا ۱۵ پرده ثابت است که بعضی از سازها تا ۱۹ پرده هم دارند. ساز خوش صدای قوپوز ۹ سیم فولادی دارد که هر سه سیم کوک واحد دارند.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران ساز قوپوز را بصورت حرفه‌ای به هنرجویان آموزش می‌دهد.

آموزش داربوکا در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

داربوکا، یکی از انواع سازهای پوست‌ صدای یک طرفه، با بدنه‌ای به شکل «گابلت» یا «جام» است که به طوره ویژه در مصر، خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا و اروپای شرقی استفاده می‌شود. داربوکا در خانواده‌ی گابلت دارم‌ها قرار دارد.

کلاس آموزش داربوکا در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران، در تمامی رده های سنی انجام می شود و با وجود اساتید مجرب و آموزش دیده موسیقی توانستیم در این زمینه به یکی از بهترین ها باشیم. آموزش داربوکا نیز در آموزشگاه موسیقی شرق تهران انجام می شود که توسط اساتید مجرب و با تجربه تدریس می شود.

آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

ساز ویولن یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سازها است. این ساز با وجود ظاهر کوچکش، تاثیر بسیاری بر موسیقی در طول سالیان داشته است. ساز ویلون هم برای اجراهای سولو و هم برای هم نوازی با سایر سازها در ارکستر، سازی بسیار پر اهمیت است. کلاس آموزش ویولن در شرق تهران و در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی تدریس می‌شود.

آموزش نی در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

آموزش نی در تهران را با کمک آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران آغاز نمایید.

ما در کنار شما هستیم با اساتید کاملا حرفه ای و آموزش‌های عالی و روز دنیا که بطور پیوسته با یک برنامه آموزشی تعاملی شما را به سمت هدف‌تان سوق دهیم.
تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید. تا با انتخابی درست آموزش نی در شرق تهران را در سطح حرفه‌ای بیاموزید.

آموزش ویولا در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

آموزش ویولا که هم خانواده با ویولنسل، ویولن و کنترباس هستند. در گروه سازهای زهی قرار دارد. آموزش ساز ویولنسل در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران تدریس می‌شود. ثبت نام در دوره های آموزش ویولا برای تمامی سنین انجام می‌شود.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی شرق تهران به عنوان بهترین برگزار کننده دوره های آموزش ویولا و ویولن در شرق تهران است جهت شرکت در کلاس‌های موسیقی آموزشگاه نوای محجوبی با ما در ارتباط باشید.

آموزش آواز در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

آموزش خوانندگی و آواز در شرق تهران هنری است که بسیاری از مردم، رویای آن را در سر دارند. با آموزش اصولی و خوب می‌توانید این رویا را به واقعیت تبدیل نمایید.

در واقع آواز گونه‌ای از موسیقی است که توسط یک یا چند خواننده و با یا بدون همراهی سازهای مختلف اجرا می‌شود. به شکلی که محوریت قطعه بر آواز خواندن باشد.

آواز خوانی و خوانندگی مهارتی است بر اساس حافظه ماهیچه‌های صوتی و صدرصد مهارتی است، بیش از توانایی صحبت کردن.

آموزش اصولی آواز و خوانندگی در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران انجام می‌شود.

آموزش هارمونیکا در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

کلاس آموزش هارمونیکا (ساز دهنی) در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران انجام می‌شود. هارمونیکا یا همان سازدهنی چند وقتی است که در کشور رواج گرفته و به دلیل سادگی حمل و زیبایی و گوش نواز بودن در میان هنرجویان بسیار محبوب شده است.

ساز دهنی یکی از آلات زیبای موسیقی است که در گروه سازهای بادی و همچنین در خانواده سازهای زبانه آزاد قرار می‌گیرد. ساز هارمونیکا با وجود سایز بسیار کوچکی که دارد. می تواند صدای بسیار زیبایی ایجاد کند.

با ارتعاش یکی از زبانه‌های ساز دهنی یا هارمونیکا، این ساز تولید صدا می‌کند. این زبانه از جنس فلز است و فقط یک سر آن به بدنه ساز وصل است. بخش دیگر آن حرکتی آزادانه دارد. جریان هوا موجب به ارتعاش درآمدن این زبانه ها شده و در نتیجه صدا ایجاد می شود.

علاقه مندان به ساز دهنی جهت ثبت نام در کلاس‌ها می‌توانید با آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در ارتباط باشید.

آموزش ویولا در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

آموزش ارف در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

نحوه تدریس آموزش ارف برای کودکان ۳ تا ۷ سال می‌باشد، که توسط آهنگساز آلمانی کارل ارف ابداع شده است
در این روش پایه و اساس موسیقی برای یاد گیری ساز تخصصی بنا می‌شود.

در کلاس های آموزش موسیقی در شرق تهران بر اساس سیستم ارف، کودکان به آهنگسازی، بداهه پردازی و استفاده از سازهای کوبه‌ای تشویق می شوند. هدف از این کار این است که بچه ها بدون نگرانی درباره مفاهیم تئوری یا ایده ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده کاملا درگیر بازی کردن شوند. مطمئنا با افزایش سن و بلوغ مغزی و ذهنی کودکان، این درس ها هم پیشرفته تر می شوند ولی همیشه عنصر بازی کردن حرف اول را در این کلاس ها می زند.

جهت ثبت نام کلاس ارف برای کودکان بصورت حضوری و یا آنلاین به آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران مراجعه نمایید.

آموزش ارف در بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

آموزش آواز سنتی در آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آواز خواندن یکی از هنرهای سنتی و پرطرفدار ایران است که در سال‌های اخیر محبوبیت دوچندانی پیدا کرده است. علت‌های زیادی برای محبوبیت این نوع موسیقی بیان شده است اما طرفداران زیاد این موسیقی در ایران باعث رونق آن شده است. البته ممکن است در برخی از جاها از لفظ نغمه به‌ جای آواز استفاده شود. در تعریف آواز یا نغمه آمده است که به مجموعه‌ای از گوشه‌ها می‌گویند. که در کنار یک‌دیگر و در یک دستگاه اجرا می‌شوند. آواز در ایران یکی از انواع موسیقی است که همواره مورد علاقه عامه مردم بوده است. موسیقی‌های دیگر مانند ویولن، پیانو، گیتار و… هم جز موسیقی‌های پرطرفدار در ایران هستند. اما آواز همواره یکه‌تاز این عرصه بوده است. این روزها بسیاری از افراد به دنبال یاد گرفتن‌ مهارت‌های آواز سنتی هستند. اما موضوعات زیادی باعث شده است. تا این امکان برای همه افراد فراهم نباشد.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزش کاخن در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

ساز کاخن یکی از سازهای نوظهور عرصه موسیقی است. که چند سالی ست در ایران نیز رواج یافته و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است از آنجاییکه آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران از کاملترین مجموعه‌های آموزشی در شرق تهران می‌باشد. آموزش ساز کاخن نیز در آموزشگاه نوای محجوبی جایگاه ویژه‌ا‌ی دارد که توسط اساتیدی مجرب و متخصص تدریس می‌شود. دوره‌های آموزشی کاخن را در محیط آرام و دل‌انگیز نوای محجوبی تجربه کنید و لذت ببرید.

آموزش تنبور در آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

تنبور یکی از قدیمی ترین ساز های ایرانی است که جنبه عرفانی و مقامی دارد. این ساز در سراسر ایران و به ویژه استان کرمانشاه طرفداران و علاقمندان زیادی دارد. آموزشگاه موسیقی زانکو کلاس آموزش مجازی تنبور آنلاین و کلاس های حضوری تنبور را برای علاقمندان به این ساز برگزار می کند.

از بهترین آموزشگاه آموزش تنبور در شرق تهران می‌توان به آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی اشاره نمود.

برای یادگیری تنبور باید جایی را انتخاب کنیم که استاد آموزش تنبور باتجربه و خوبی داشته باشد و مطابق با متد روز آموزش دهد.

بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

آموزشگاه نوای محجوبی به علاوه ارائه برنامه‌های آموزشی، فرصت‌های اجرا و نمایشی نیز به دانش‌آموزان می‌دهد. این می‌تواند شامل کنسرت‌ها، رویدادهای موسیقی و شرکت در جشنواره‌ها و رقابت‌های مختلف باشد. این فرصت‌ها به دانش‌آموزان امکان می‌دهد تا مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و با سایر علاقمندان به موسیقی ارتباط برقرار کنند.

نوای محجوبی را دنبال کنید.

  • برگشت به مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.