چرا آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

چرا آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

چرا آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی را انتخاب می‌کنیم؟

سابقه فعالیت هنری آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی بیش از پانزده سال می‌باشد. این آموزشگاه موسیقی در شرق تهران (نارمک) واقع شده است.

موسس این آموزشگاه موسیقی، استاد حسن اعتمادی است که خود از نوازندگان و پیشکسوت در عرصه موسیقی ملی ایران می‌باشد؛ بهره مندی از تجربه‌ی بالای ایشان درامر آموزش وهمچنین مدیریت فعلی آموزشگاه، آقای حسین اعتمادی، از نوازندگان و آهنگسازان فعال درعرصه موسیقی ملی و سابقه بالای ایشان در امر آموزش موسیقی و همکاری اساتیدی به نام که در این آموزشگاه مشغول به فعالیت و تدریس می‌باشند همه و همه دلایلی است بر متمایز بودن این آموزشگاه موسیقی با دیگر آموزشگاه‌های فعال در شرق تهران.

 

تربیت نوازندگان متعدد درآموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در سال‌های دور و نزدیک که هر یک از آنها خود امروز در ارکسترهای معتبر کشور و آموزشگاه‌های موسیقی در امر نوازندگی و آموزش فعالیت چشمگیر دارند خود دلیلی دیگر بر متمایز بودن نوای محجوبی با دیگر آموزشگاه‌های موسیقی نارمک می‌باشد.

چرا از موسیقی به عنوان مهم‌ترین مهارت یاد می شود؟

1. ایجاد حس کامیابی و اعتماد به نفس در انسان:
یادگیری مهارت های نوازندگی و تسلط بر آن با رضایت، کامیابی و اعتماد به نفس همراه است.
2. کاهش چشمگیر میزان استرس:
از آنجایی که موسیقی و نوازندگی به صورت تقریبی وابستگی زیادی به احساسات و عواطف دروونی هر فرد دارد، می تواند تا میزان زیادی در کاهش میزان استرس و تنش های درونی هر فرد تاثیرگذارباشد.
3. بهبود میزان تمرکز در افراد:
نوازندگی و نواختن یک ساز نیازمند تمرکز بر روی معیارهایی همچون گام، ریتم، تمپو و کیفیت صداست. نوازندگی در یک گروه حتی نیازمند تمرکز بیشتری است، چرا که باید به عملکرد سایر اعضای گروه نیز توجه کرد و آن را تحلیل نمود. از این رو موسیقی و نوازندگی می تواند تا میزان زیادی در بهبود و افزایش تمرکز در افراد تاثیر گذار باشد.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

ویژگی های آموزشگاه موسیقی خوب در شرق تهران

آموزشگاه های موسیقی امروزه نقش بسیار مهم و پر رنگی در جامعه ی انسانی دارند. یک آموزشگاه موسیقی خوب در شرق تهران می‌تواند باعث تعلیم و تربیت هنرمندان بسیار بزرگی در جوامع مختلف شوند. موسیقی یکی از عوامل رشد روحیه انسان می‌باشد و از زمان های گذشته تاکنون، افراد بسیار زیادی برای یادگیری موسیقی به دنبال آموزشگاه‌های معتبر بوده اند. در اینجا برخی از خصوصیات و ویژگی های یک آموزشگاه موسیقی خوب و ایده آل را خدمتتان بیان می‌کنیم امید آنکه مفید فایده اتان باشد.

1.مجوز :

حتما اولین نکته ای در انتخاب به آن توجه میکنید این باید باشد که آموزشگاه مورد نظر باید مجوز رسمی داشته باشد.
دقت داشته باشید که شما یا فرزند دلبندتان ساعت ها قرار است در این محیط باشید پس باید محیطی باشد که مجوز داشته باشد و از امنیت کافی برخور دار باشد.
مزیت این آموزشگاه ها این است که مرتب کنترل میشوند و علامه بر امنیت دارای کیفیت خوبی از نظر آموزشی نیز هستند.

2.مدیر با حوصله و خوش اخلاق :

مورد دوم این است که این آموزشگاه توسط چه کسی اداره میشود.
فردی منظم که از اخلاق خوبی برخوردار است در عین اینکه از نا به سامانی در آموزشگاه جلوگیری میکند به فضای آن روحیه و نشاط میدهد.
پس میتوانید برای اطمینان از اینکه بهترین آموزشگاه موسیقی را انتخاب میکنید قبل از ثبتنام اندکی با مدیر آموزشگاه صحبت کنید.

3. برخورداری از اساتید حرفه‌ای در حوزه موسیقی :

داشتن مربی های حرفه ای موسیقی از ویژگی هایی است که حتما باید به آن توجه کنید.
این افراد علاوه بر اینکه روش های آموزشی درستی دارند از اخلاق خوبی نیز برخوردارند که به یادگیری سریع تر کمک زیادی خواهد کرد.
اخلاق حرفه ای مهم ترین عامل موفقیت مدرسان در بهترین اموزشگاه موسیقی است.
همچنین داشتن تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی نیز کمک زیادی خواهد کرد.

4.روش های آموزشی :

از ویژگی های آموزشگاه موسیقی خوب در شرق تهران این است که روش های متفاوتی برای تدریس پیشنهاد میشود.
چراکه افراد ویژگی های جسمی و رفتاری و شخصیتی متفاوتی دارند.

5.فضای آموزشگاه موسیقی :

آموزشگاه موسیقی خوب در شرق تهران باید فضای مناسبی برای آموزش در اختیار شما قرار دهد.
یکی از ویژگی های آموزشگاه موسیقی شرق تهران این است که کلاس ها فاصله زیادی از هم دارند و عایق بندی هستند.
به این ترتیب صدای کلاس ها مزاحمتی برای سایر هنرجویان ایجاد نمیکند.
از دیگر ویژگی ها این است که تجهیزات مناسب آموزشی فراهم است و هنرجو در صورت تمایل میتواند وسایل آموزشی را با خود حمل نکند.
فضای مطبوع با دمای مناسب و نور کافی از ویژگی های دیگر کلاس های آموزشی است.

کلاس های آموزش موسیقی به کودکان در این آموزشگاه کاملا فضایی شاد و کودکانه و مناسب با روحیه این افراد دارد.

6.ایجاد انگیزه در هنرجو :

آموزشگاه موظف است که برای ایجاد انگیزه و پیشرفت هنرجویان برنامه‌های مختلفی مانند اجرا‌های تشویقی همراه با جایزه یا کنسرت های داخل آموزشگاه موسیقی و … را تدارک ببیند.

7.تدریس کلیه‌ی ساز‌ها :

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه موسیقی در شرق تهران این است که تقریبا میتوان گفت همه سازها در این آموزشگاه تدریس میشود.
به همین علت شما محدودیتی در انتخاب ساز مورد علاقه خود نخواهید داشت.

8.دسترسی :

آموزشگاه بهتر است که دسترسی راحت داشته باشد. و به خیابان و ایستگاه‌های وسایل نقلیه عمومی نزدیک باشد.
همچنین فضایی برای پارک ماشین مراجعه کنندگان داشته باشد. و مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نکند.

بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران

ثبت نام کلاس های تدریس موسیقی در تمامی سنین ، از مبتدی تا حرفه ای با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین آموزشگاه موسیقی در شرق تهران با برترین اساتید هنر در زمینه ساز و آواز با متد روز دنیا و هنرستان موسیقی از ابتدا تا برگزاری کنسرت همراه شما خواهد بود.

همینطور دوره‌های ویژه برای علاقمندان به نوازندگی از مبتدی تا حرفه ای با اساتید بنام و فوق حرفه ای هنر کشور در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران برگزار می‌شود.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران

آموزشگاه نوای محجوبی همچنین دارای تجهیزات مدرن و وسایل موسیقی کیفی است تا دانش‌آموزان را در فرایند یادگیری بهترین تجربه را بدهد. فضای آموزشی دست‌نخورده و صمیمی این آموزشگاه، محیطی مناسب برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

در نهایت، آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی با دستیابی به استانداردهای بالا و رویکرد حرفه‌ای به آموزش موسیقی، به دانش‌آموزان فرصتی را می‌دهد تا مهارت‌هایشان را به سطح بالاتری برسانند و شغلی در زمینه موسیقی را دنبال کنند یا به عنوان هنرمندان مستقل درخشش یابند.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در منطقه شرق تهران واقع شده است. این آموزشگاه مکانی مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی در این منطقه است که می‌خواهند مهارت‌های موسیقی خود را تقویت کنند یا با یادگیری موسیقی آغاز کنند.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی به دانش‌آموزان از تمامی سنین و سطوح تجربه‌ای اجازه می‌دهد تا در زمینه‌های مختلف موسیقی آموزش ببینند. این آموزشگاه اساتید مجرب و متخصصی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد که در تدریس سازهای مختلف مانند پیانو، گیتار، ویولن، ویولنسل، نی، تمبک، سنتور و سایر سازها تجربه بالایی دارند.

مکان آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در شرق تهران با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه شخصی قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی مناسب به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا به راحتی به آموزشگاه دسترسی پیدا کنند.

  • برگشت به مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.