نماد سایت آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی

تماس با ما

تماس با ما

تماس با ما

تماس با ما آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی، بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک آغاز کرد.

این آموزشگاه موسیقی در نارمک با مدیریت حسین اعتمادی، نوازنده و آهنگساز همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد و مشتاق آموزش سبک‌های مختلف موسیقی به هنرجویان و علاقمندان این عرصه می‌باشد.

شما می‌توانید با تماس با ما از اطلاعات دقیق زمان برگزاری کلاس‌ها در طول هفته، نام اساتید و روزهای کلاس آن‌ها و همچنین روزها و ساعت برگزاری انواع کلاس‌های موسیقی اطلاع پیدا کنید.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی از برجسته‌ترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران می‌باشد و دارای انواع کلاس‌های موسیقی می‌باشد که اساتید این سازها افراد بسیار حرفه‌ای و مجربی هستند که روزگاری از هنرجویان آموزشگاه موسیقی در نارمک بوده‌اند.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی پذیرای شما عزیزان است و شما میتوانید در هر سنی که هستید علاقه خود را دنبال کنید.

در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی، مربیان ماهر و با تجربه‌ای که خود نیز هنرمندان برجسته‌ای در زمینه موسیقی هستند، به عنوان مربیان دانشجویان حضور دارند. این مربیان با توجه به توانایی و سطح دانشجویان، برنامه‌های آموزشی مناسبی را برای آن‌ها طراحی و اجرا می‌کنند. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی به دانشجویان خود فرصت می‌دهد تا به صورت گروهی و یا خصوصی درس بگیرند و با توجه به نیاز و تمایل خود، برنامه‌های آموزشی را انتخاب کنند.

برای یادگیری موسیقی هیچوقت دیر نیست. با ما در ارتباط باشید

    خروج از نسخه موبایل