تماس با ما

تماس با ما آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی، بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک آغاز کرد.

این آموزشگاه موسیقی در نارمک با مدیریت حسین اعتمادی، نوازنده و آهنگساز همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد و مشتاق آموزش سبک‌های مختلف موسیقی به هنرجویان و علاقمندان این عرصه می‌باشد.

شما می‌توانید با تماس با ما از اطلاعات دقیق زمان برگزاری کلاس‌ها در طول هفته، نام اساتید و روزهای کلاس آن‌ها و همچنین روزها و ساعت برگزاری انواع کلاس‌های موسیقی اطلاع پیدا کنید.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی از برجسته‌ترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران می‌باشد و دارای انواع کلاس‌های موسیقی می‌باشد که اساتید این سازها افراد بسیار حرفه‌ای و مجربی هستند که روزگاری از هنرجویان آموزشگاه موسیقی در نارمک بوده‌اند.

آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی پذیرای شما عزیزان است و شما میتوانید در هر سنی که هستید علاقه خود را دنبال کنید.

در آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی، مربیان ماهر و با تجربه‌ای که خود نیز هنرمندان برجسته‌ای در زمینه موسیقی هستند، به عنوان مربیان دانشجویان حضور دارند. این مربیان با توجه به توانایی و سطح دانشجویان، برنامه‌های آموزشی مناسبی را برای آن‌ها طراحی و اجرا می‌کنند. آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی به دانشجویان خود فرصت می‌دهد تا به صورت گروهی و یا خصوصی درس بگیرند و با توجه به نیاز و تمایل خود، برنامه‌های آموزشی را انتخاب کنند.

برای یادگیری موسیقی هیچوقت دیر نیست. با ما در ارتباط باشید